Tuesday, May 10, 2011

sunny day














































I took this pictures in Neve-Tzedek the famous neighborhood in Tel Aviv when I went to a Spa with my mother the other day.
I was wearing: Mango maxi dress, Marc by Marc Jacobs bag, Chanel sunglasses and Kenneth Cole sandlas.
I took the pictures with my iphone since I didn't carry the camera with me so i'm really sorry for the poor quality.

I'm so happy to anaunce that I am going to live in NYC for a while- I'm leaving in a month from now! (:

התמונות צולמו בשכונת נווה צדק המדהימה לפני כשבוע כשהלכתי עם אמא שלי ליום כיף בספא. המסאג' היה מדהיםם, יצאתי משם הפוכה לגמריי חחח משם ישר הלכנו לאכול ארוחת בוקר בסוזאן דלאל הבית קפה המפורסם.
לבשתי שמלה מהאאוטלט של מנגו שבהרצליה, תיק של מרק ג'ייקובס שעלה 300 דולר מאיבאי, משקפי שמש של שאנל מכיכר המדינה, וסנדלים של קנט קול.

לא לקחתי את המצלמה איתי אז צילמתי מהאייפון, איתכם הסליחה על האיכות הגרועה.

אני כלכך שמחה להודיע שבעוד כחודש אני עוברת לגור בניו יורק לתקופה קצרה אמנם אבל אני חייבת לחזור באוקטובר לתחילת שנת הלימודים.

xoxo

6 comments:

X said...

Bonito vestido.
Saludos desde España.

Marta Guillén said...

Woooooooow, i love your sunglasses

Living_in_aShoe said...

beautiful maxi dress!

Andrea said...

cool sunnies!

marjorie morningstar said...

ספא! איזה כיף. אני מתה על מסאז'ים ופינוקים שכאלה, אבל אף פעם לא מרשה לעצמי..
איפה היית בנוו"צ? יש שם כמה מקומות אם אני לא טועה (אני בינתיים סופגת השראה ליום בו ארצה לפנק את עצמי)

Lena said...

השמלה מהממת!!! איזה כיף נחכה לפוסטים שלך מניו יורק!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails